Overheid in Utrecht

Gemeente Amersfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 8 (73 resultaten)

Mevr. Marieke Boekenoogen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (12 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BelastingenToelichting: Afdelingsmanager Belastingen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Marieke Boekenoogen hoofd van de afdeling Informatiebeheer, O&S.

Van 2007 tot 2013 is Marieke Boekenoogen afdelingshoofd Onderzoek & Statistiek bij de gemeente Amersfoort en 1999 tot 2007 onderzoeker.

Dhr. Derk de Jonge

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, P&OToelichting: Programmamanager Regie, deelnemingen en verbonden partijen.Werkzaamheden bij de Overheid:


Van 2012 tot 2015 is Derk de Jonge directeur Concernmiddelen bij de gemeente Amersfoort.

1997 - 2011
Gemeentecontroller, gemeente Amersfoort.

1993 - 1996
Directeur Ruimtelijke Ordening / Economische Zaken, gemeente Amersfoort


Mevr. Mirjam Wingelaar

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Mirjam Wingelaar is communicatieadviseur bij de gemeente Amersfoort.
Aanverwant:2002 - 2006Mevr. Mirjam Wingelaar, Hoofdafdeling, gemeente Zoetermeer

Dhr. Maarten Huurdeman

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: maart 2013 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Maarten Huurdeman is teamleider Kwaliteit en Beleid bij de gemeente Amersfoort.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2013 is Maarten Huurdeman beleidsadviseur.

Dhr. Remco Limburg

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2012 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Programma's en Projecten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2015 is Remco Limburg afdelingshoofd Projectontwikkeling bij de gemeente Amersfoort.

Dhr. Waldo Ramsoender

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2010 (9 jaar, 17 dagen in dienst)
Toelichting: Projectmanager gebiedsontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2010 is Waldo Ramsoender projectmanager gebiedsontwikkeling en programmamanager 'Amersfoort Vernieuwt' bij de gemeente Amersfoort.

Mevr. Marlies Bongers

Functie: GriffieIn dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend griffier / Raadsadviseur, gemeente Amersfoort.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van december 2016 tot april 2017 is Marlies Bongers waarnemend raadsgriffier.

Dhr. Johan Weijman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2002 (17 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenToelichting: Afdelingsmanager Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2015 is Johan Weijman afdelingshoofd van de afdeling burgerzaken bij de gemeente Amersfoort.

Dhr. Herm Kuipers

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Manager afdeling Samenleven.Werkzaamheden bij de Overheid:


Van 2012 tot 2015 is Herm Kuipers hoofd Bedrijfsvoering & Control / controller bij de gemeente Amersfoort.

2010 - 2012
Hoofd Middelen, gemeente Amersfoort.


Mevr. Wieneke Friedel-de Bruin

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Wieneke Friedel-de Bruin is communicatieadviseur (woordvoerder) bij de gemeente Amersfoort.