Overheid in Utrecht

Gemeente Amersfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 7 (70 resultaten)

Mevr. Ina Loovers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: september 2006 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: BibliotheekToelichting: Directeur Archief Eemland.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2015 kwartiermaker Sociale Wijkteams, van 2006 tot 2014 is Ina Loovers manager/hoofd Stedelijk Beheer bij de gemeente Amersfoort, van 2004 tot 2006 manager Geo-informatie, van 2000 tot 2004 manager gemeentelijk informatiecentrum en van 1994 tot 2000 wijkmanager.

Mevr. Wieneke Friedel-de Bruin

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Wieneke Friedel-de Bruin is communicatieadviseur (woordvoerder) bij de gemeente Amersfoort.

Mevr. Connie de Neef

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 1999 (18 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Projectleider maatschappelijke opvang vluchtelingen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2003 tot 2015 afdelingshoofd Arbeidsintegratie bij de gemeente Amersfoort en van 1999 tot 2003 beleidsadviseur inburgering en integratie.

Mevr. Monique Rijnen

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 1994 (23 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Sociale Wijkteams (vanaf 2017 programmamanager Omgevingswet).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2015 is Monique Rijnen Manager Publieksdiensten bij de gemeente Amersfoort, van 2006 tot 2010 manager burgerzaken & belastingen en van 1996 tot 2006 hoofd van de afdeling Bedrijfsvoering en Sociale Zaken. 

Vanaf 1994 vervult Monique Rijnen diverse functies binnen de gemeente Amersfoort.

Dhr. Nico Opstelten

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2007 (10 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Adviseur deskundigheidsbevordering Sociale Wijkteams.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Nico Opstelten (interim-)hoofd bij de afdeling Zorg, Cultuur en Sport.

Van 2007 tot 2013 is Nico Opstelten hoofd Beleid en Beleidsvoering bij de afdeling Sociale Zekerheid in de gemeente Amersfoort. 

Mevr. Janny de Boer

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Janny de Boer is programmamanager Economische Agenda bij de gemeente Amersfoort.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 werkte Janny de Boer bij Strategie & Innovatie bij de gemeente Amersfoort.

Mevr. Marieke Boekenoogen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (10 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: BelastingenToelichting: Afdelingsmanager Belastingen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Marieke Boekenoogen hoofd van de afdeling Informatiebeheer, O&S.

Van 2007 tot 2013 is Marieke Boekenoogen afdelingshoofd Onderzoek & Statistiek bij de gemeente Amersfoort en 1999 tot 2007 onderzoeker.

Dhr. Derk de Jonge

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, P&OToelichting: Programmamanager Regie, deelnemingen en verbonden partijen.Werkzaamheden bij de Overheid:


Van 2012 tot 2015 is Derk de Jonge directeur Concernmiddelen bij de gemeente Amersfoort.

1997 - 2011
Gemeentecontroller, gemeente Amersfoort.

1993 - 1996
Directeur Ruimtelijke Ordening / Economische Zaken, gemeente Amersfoort


Mevr. Sophie Nagtegaal

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Sophie Nagtegaal is projectondersteuning & medewerker kwaliteit bij de gemeente Amersfoort.

Dhr. Arian Lam

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenToelichting: Fiscaaljuridisch beleidsadviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2010 is Arian Lam teamleider heffing en invordering bij de gemeente Amersfoort.