Overheid in Utrecht

Gemeente Houten (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Mevr. Bianca Timmermans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2007 (11 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Burgerzaken Houten.

Dhr. Anton Moons

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2000 (19 jaar, 26 dagen in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: WABO-toezicht.

Dhr. Erik Dohmen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2005 (13 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik Dohmen is medewerker Toezicht en Handhaving bij de gemeente Houten.
Aanverwant:2013 - 2013Dhr. Erik Dohmen, Beleidsmedewerker, gemeente Nieuwegein

Dhr. Gilbert Isabella

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: juli 2019 (20 dagen in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2019-2022
Gilbert Isabelle heeft in de portefeuille: Openbare orde en veiligheid, personeel en organisatie.

Dhr. Peter van Wieringen

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juli 2010 (9 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / NatuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Peter van Wieringen is directievoerder Groen bij de gemeente Houten.

Dhr. Jeroen Pater

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2000 (19 jaar, 6 maanden in dienst)

Mevr. Aletta Barink

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2019 (3 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Ellen Mantel

Functie: GriffieIn dienst sinds: mei 2006 (13 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Ellen Mantel is raadsadviseur van de gemeenteraad van Houten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2001 tot 2006 is Ellen Mantel medewerker bestuursondersteuning.

Mevr. Cindy van Driel-van der Veer

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2017 (2 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Griffiemedewerker.

Dhr. William van Zanen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: William van Zanen is raadsgriffier bij de gemeente Houten.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. William van Zanen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.