Overheid in Utrecht

Gemeente Houten (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (47 resultaten)

Mevr. Jorien de Groot

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jorien de Groot is communicatieadviseur bij de gemeente Houten.

Dhr. Anton Moons

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2000 (18 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: WABO-toezicht.

Dhr. Henny den Bieman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2013 (5 jaar, 22 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henny den Bieman is gemeentesecretaris van de gemeente Houten.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Henny den Bieman algemeen directeur van de ambtelijke organisatie in Houten. B&W Houten worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:1976 - 1988Dhr. Henny den Bieman, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel

Mevr. Cindy van Driel-van der Veer

Functie: Griffie
Toelichting: Griffiemedewerker.

Dhr. Peter van Wieringen

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juli 2010 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / NatuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Peter van Wieringen is directievoerder Groen bij de gemeente Houten.

Dhr. Gerard Rill

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Openbare Werken, gemeente Houten.

Dhr. Erik Dohmen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik Dohmen is medewerker Toezicht en Handhaving bij de gemeente Houten.
Aanverwant:2013 - 2013Dhr. Erik Dohmen, Beleidsmedewerker, gemeente Nieuwegein

Mevr. Bianca Timmermans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2007 (11 jaar, 24 dagen in dienst)
Toelichting: Burgerzaken Houten.

Dhr. William van Zanen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: William van Zanen is raadsgriffier bij de gemeente Houten.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. William van Zanen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Jeroen Pater

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2000 (18 jaar, 9 maanden in dienst)