Overheid in Utrecht

Gemeente IJsselstein (Utrecht)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Dhr. Arnout van Kooij

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Arnout van Kooij is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad in Ijsselstein.

Dhr. Peter Doesburg

Functie: WethouderIn dienst sinds: oktober 2017 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Ruimtelijke ordening , Vergunningen, Cultuur, Monumentaal erfgoed, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Peter Doesburg heeft in zijn portefeuille: Financiën en grondbedrijf, Kunst, cultuur en monumenten, Vergunningverlening, Ruimtelijke ordening, Volkshuisvesting en Coördinatie verbouwing Stadhuis.

Peter Doesburg is de tweede locoburgemeester.

Dhr. Benno Cerutti

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Programmamanager Doorontwikkeling, Uw-samenwerking.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Benno Cerutti directeur Bedrijfsvoering bij de gemeente Ijselstein (Utrecht)

Mevr. Inge Nieuwenhuizen

Functie: WethouderIn dienst sinds: oktober 2017 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Bedrijfsvoering, Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Mobiliteit, Economische ZakenToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Inge Nieuwenhuizen heeft in haar portefeuille: Sport, Economische zaken, Mobiliteit (inclusief parkeren), Milieu en duurzaamheid, Woon- en leefomgeving, Project “Binnenstad” en Bedrijfsvoering (o.a. ICT, inkoop en aanbesteding, P&O, UW Samenwerking).

Mevr. H. Koulalli

Functie: Griffie

Dhr. Erik Luchtenburg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Gemeentesecretaris en algemeen directeur van UW Samenwerking (de ambtelijke organisatie van de gemeenten Ijsselstein en Montfoort).

Dhr. Ad de Regt

Functie: WethouderIn dienst sinds: oktober 2017 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sociale Zaken, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Ad de Regt heeft in zijn portefeuille: Sociaal domein, Welzijn, Jeugd en onderwijs, Werk en inkomen, Volksgezondheid, Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo), Integratie, Opvang statushouders, Wijkgericht Werken, Recreatie en toerisme en het Project “IJsselveld Oost”.

Ad de Regt is de 1e locoburgemeester.

Dhr. Edwin Tas

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2017-)
Politiek leider CDA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: november 2014 (3 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Jos de Wit

Functie: RaadslidPolitiek: Lijsttrekker CDA (2014)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 12 maanden in dienst)
Aanverwant:2011 - heden Dhr. Jos de Wit, Statenlid, VVD, Provincie Noord-Hollandheden Dhr. Jos de Wit, Raadslid, VVD Amsterdam, gemeente Amsterdam

Dhr. Jan Herman Verhagen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)