Overheid in Utrecht

Gemeente Lopik (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (22 resultaten)

Dhr. Laurens de Graaf

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: november 2017 (1 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Laurens de Graaf heeft in zijn portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Algemene bestuurlijke zaken (lokaal en regionaal), Democratische ontwikkeling en burgerschap, Dienstverlening, Communicatie, Personeel en organisatie & Burgerzaken.

Bestuursperiode 2017-2018
Laurens de Graaf heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke organisatie: Algemene en bestuurlijke zaken, Intergemeentelijke samenwerking, Coördinatie beleid, Representatie, Communicatie, Personeel en organisatie, Burgerzaken, Dienstverlening, Burgerparticipatie. Openbare orde en veiligheid. Recreatie en toerisme en Gebiedsmarketing.

Dhr. Hans Capel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Capel is algemeen Directeur en gemeentesecretaris bij de gemeente Lopik.

Mei2008 - Jan2009
Hans Capel is waarnemend algemeen directeur / gemeentesecretaris van de gemeente Lopik.

Gemeentesecretaris Hans Capel was sectorhoofd Samenleving en Facilitaire zaken in de gemeente Lopik.

Mevr. GabriŽlle Dolders

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gabriëlle Dolders is raadsgriffier van de gemeenteraad in Lopik. Raadsgriffier Dolders ondersteunt de gemeenteraad en de door hen ingestelde raadscommissies bij de uitoefening van hun taak.

Mevr. Bauke Jaasma

Functie: Hoofdafdeling
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:

 
Hoofd Publiekszaken, gemeente Lopik. 


Dhr. Andrť van Nieuwpoort

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Inwonerszaken, gemeente Lopik.
Loco-gemeentesecretaris.

Vanaf 2017 is Andre van Nieuwpoort waarnemend afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling en beheer.

Dhr. Bert de Leede

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2015 (4 jaar, 27 dagen in dienst)

Mevr. Margriet van Delft-Bos

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Margriet van Delft-Bos (VVD) 147 voorkeurstemmen.

Dhr. Adrie Strien

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2012-)
Lijsttrekker CDA (2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf augustus 2012 is gemeenteraadslid Adrie Strien fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Lopik.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Adrie Strien lijsttrekker voor het CDA in de gemeente Lopik. Hij heeft 817 voorkeurstemmen.

Dhr. Arie Schep

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SGP (2016-)
Politiek leider SGP
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2016 (3 jaar, 28 dagen in dienst)

Mevr. Bea de Kruijf-Overeem

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2018-)
Lijsttrekker ChristenUnie (2018)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Bea de Kruijf-Overeem (ChristenUnie) 74 voorkeurstemmen.