Overheid in Utrecht

Gemeente Lopik (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (22 resultaten)

Dhr. Laurens de Graaf

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: november 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Laurens de Graaf heeft in zijn portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Algemene bestuurlijke zaken (lokaal en regionaal), Democratische ontwikkeling en burgerschap, Dienstverlening, Communicatie, Personeel en organisatie & Burgerzaken.

Bestuursperiode 2017-2018
Laurens de Graaf heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke organisatie: Algemene en bestuurlijke zaken, Intergemeentelijke samenwerking, Coördinatie beleid, Representatie, Communicatie, Personeel en organisatie, Burgerzaken, Dienstverlening, Burgerparticipatie. Openbare orde en veiligheid. Recreatie en toerisme en Gebiedsmarketing.

Dhr. Hans Capel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Capel is algemeen Directeur en gemeentesecretaris bij de gemeente Lopik.

Mei2008 - Jan2009
Hans Capel is waarnemend algemeen directeur / gemeentesecretaris van de gemeente Lopik.

Gemeentesecretaris Hans Capel was sectorhoofd Samenleving en Facilitaire zaken in de gemeente Lopik.

Mevr. GabriŽlle Dolders

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gabriëlle Dolders is raadsgriffier van de gemeenteraad in Lopik. Raadsgriffier Dolders ondersteunt de gemeenteraad en de door hen ingestelde raadscommissies bij de uitoefening van hun taak.

Dhr. Andrť van Nieuwpoort

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (8 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Inwonerszaken, gemeente Lopik.
Loco-gemeentesecretaris.

Vanaf 2017 is Andre van Nieuwpoort waarnemend afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling en beheer.

Mevr. Bauke Jaasma

Functie: Hoofdafdeling
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:

 
Hoofd Publiekszaken, gemeente Lopik. 


Dhr. Luke van Schaik

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Luke van Schaik (VVD) 220 voorkeurstemmen.

Dhr. Adrie Strien

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2012-)
Lijsttrekker CDA (2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf augustus 2012 is gemeenteraadslid Adrie Strien fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Lopik.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Adrie Strien lijsttrekker voor het CDA in de gemeente Lopik. Hij heeft 817 voorkeurstemmen.

Dhr. Ron van den Berg

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2015 (3 jaar, 6 maanden in dienst)

Mevr. Francine Mulder-van Zuijlen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Francine Mulder-van Zuijlen (CDA) 67 voorkeurstemmen.

Mevr. Connie Hogendoorn-van Wijngaarden

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)