Overheid in Utrecht

Gemeente Lopik (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (22 resultaten)

Mevr. Bauke Jaasma

Functie: Hoofdafdeling
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:

 
Hoofd Publiekszaken, gemeente Lopik. 


Dhr. Hans Capel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Capel is algemeen Directeur en gemeentesecretaris bij de gemeente Lopik.

Mei2008 - Jan2009
Hans Capel is waarnemend algemeen directeur / gemeentesecretaris van de gemeente Lopik.

Gemeentesecretaris Hans Capel was sectorhoofd Samenleving en Facilitaire zaken in de gemeente Lopik.

Dhr. Andrť van Nieuwpoort

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Inwonerszaken, gemeente Lopik.
Loco-gemeentesecretaris.

Vanaf 2017 is Andre van Nieuwpoort waarnemend afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling en beheer.

Mevr. GabriŽlle Dolders

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gabriëlle Dolders is raadsgriffier van de gemeenteraad in Lopik. Raadsgriffier Dolders ondersteunt de gemeenteraad en de door hen ingestelde raadscommissies bij de uitoefening van hun taak.

Dhr. Gerrit Spelt

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: april 2006 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Ruimtelijke ordening , Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Infrastructuur, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Gerrit Spelt (CDA) heeft in zijn portefeuille: Natuur, milieu en monumentenzorg: Afvalverwijdering, Milieu, Natuur en landschap. Ruimtelijk beleid en volkshuisvesting: Ruimtelijke ontwikkeling, Vergunningverlening, toezicht en handhaving (VTH) Volkshuisvesting. Beheer en vastgoed: Verkeer, Infrastructuur en gemeentewerken, Beheer vastgoed en terreinen. Middelen: Financiën, Informatiebeleid en automatisering.

Coalitieperiode 2010-2014
Wethouder Gerrit Spelt (CDA) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke ontwikkeling en beheer, Vergunningverlening en handhaving, Volkshuisvesting, Verkeer, Infrastructuur en gemeentewerken, Gemeentereiniging, Grondexploitatie en Accommodaties en gebouwenbeheer. Daarnaast behartigt hij de projecten Centrumplan (herontwikkeling centrum Lopik-dorp), Woningbouwprojecten en verantwoordelijk voor de Revitalisering van het bedrijventerrein in de gemeente Lopik.

Wethouder Spelt is de 1e loco-burgemeester van de gemeente Lopik.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Gerrit Spelt (CDA) 229 voorkeurstemmen.

Dhr. Jan van Bruchem

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4

Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jan van Bruchem (CDA) 85 voorkeurstemmen.

Dhr. Adrie Strien

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2012-)
Lijsttrekker CDA (2014)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf augustus 2012 is gemeenteraadslid Adrie Strien fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Lopik.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Adrie Strien lijsttrekker voor het CDA in de gemeente Lopik. Hij heeft 817 voorkeurstemmen.

Mevr. Francine Mulder-van Zuijlen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Francine Mulder-van Zuijlen (CDA) 67 voorkeurstemmen.

Mevr. Wil de Groot

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2006 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Wil de Groot (CDA) 90 voorkeurstemmen.

Dhr. Jan Pieter Lokker

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: maart 2017 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Recreatie / Toerisme, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Jan Pieter Lokker heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke organisatie: Algemene en bestuurlijke zaken, Intergemeentelijke samenwerking, Coördinatie beleid, Representatie, Communicatie, Personeel en organisatie, Burgerzaken, Dienstverlening, Burgerparticipatie. Openbare orde en veiligheid. Recreatie & toerisme en Gebiedsmarketing.