Overheid in Utrecht

Gemeente Montfoort (Utrecht)

Statistieken gemeente Montfoort

Oppervlakte: 3.822 ha.
Aantal zetels: 15
Aantal inwoners (actueel): 13.866
Aantal inwoners januari 2017: 13.866
Aantal inwoners maart 2016: 13.797
Aantal inwoners december 2015: 13.796
Aantal inwoners maart 2015: 13.707
Aantal inwoners mei 2014: 13.653
januari 2014: 13.639
november 2013: 13.659
augustus 2013: 13.655
mei 2013: 13.647
2012: 13.480
Aantal inwoners jan 2010: 13.494
Aantal inwoners jan 2009: 13.484
Bevolking jan 2008: 13.493
Inwonersaantal 2007: 13.474
Inwonersaantal 2006: 13.506
Inwonersaantal 2005: 13.438
Inwonersaantal 2004: 13.367

Contact gemeente Montfoort

Kasteelplein 5, 3417 JG MONTFOORT (Postbus 41, 3417 ZG MONTFOORT)
Tel 0348-476400
E-mail: info@montfoort.nl
Website: www.montfoort.nl

+ meer informatie (aantal zetels en ranking)

Ranking langstzittende raadsleden
Inwonersbelangen Montfoort Linschoten, Dhr. Eimert Verkaik: 8 jaarProgressief Akkoord, Dhr. Han Bovens: 2 jaarSGP, Dhr. Bart Timmerarends: 1 jaarLokaal Montfoort, Dhr. Rob Jonkers: 1 jaarVVD, Dhr. Frank van Rooijen: 5 maanden

Pagina 1 van 2 (19 resultaten)

Mevr. Marieke Aantjes

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marieke Aantjes is communicatieadviseur bij de gemeente Montfoort. Vanaf juli 2012 is Marieke Aantjes communicatieadviseur ROT bij de veiligheidsregio Utrecht. Van 2009 tot 2010 was Marieke Aantjes communicatiemedewerker bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Han Bovens

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Progressief Akkoord (2015-)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: november 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)

Dhr. Gerrit Burgers

Functie: RaadslidPolitiek: Inwonersbelangen Montfoort Linschoten
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)

Mevr. Elly de Rijke

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Inwonerszaken & HRM, gemeente Montfoort.

Dhr. Martin Ester

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2010 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Klantzaken & Organisatieondersteuning, gemeente Montfoort.

Dhr. Lars Evers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Finance & Control, gemeente Montfoort.

Mevr. Marjon Gadella-van Gils

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Marjon Gadella was (eerder) loco-gemeentesecretaris (januari 2016-maart 2016) en directeur Strategie bij de ambtelijke samenwerking tussen de gemeente Montfoort en Ijjselstein, genaamd 'UW Samenwerking'.

Dhr. Kees Havenaar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Havenaar is projectmanager bij de gemeente Montfort.

Dhr. Rob Jonkers

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Lokaal Montfoort (2017-)
Politiek leider Lokaal Montfoort
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 3 maanden in dienst)

Mevr. Marieke Lejeune-Koster

Functie: WethouderPolitiek: Progressief Akkoord
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: november 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Mobiliteit, Economische Zaken, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Bestuursperiode 2015-2018
Wethouder Marieke Lejeune (Progressief Akkoord) heeft in haar portefeuille: Ruimtelijke ordening, Volkshuisvesting, Mobiliteit, Buitenruimte (-beheer), Cultuur en Economische zaken (gerelateerd aan RO).