Overheid in Utrecht

Gemeente Montfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Mevr. Marieke Aantjes

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marieke Aantjes is communicatieadviseur bij de gemeente Montfoort. Vanaf juli 2012 is Marieke Aantjes communicatieadviseur ROT bij de veiligheidsregio Utrecht. Van 2009 tot 2010 was Marieke Aantjes communicatiemedewerker bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Mathieu Andriessen

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Han Bovens

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Progressief Akkoord (2015-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: november 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Gerrit Burgers

Functie: RaadslidPolitiek: Inwonersbelangen Montfoort Linschoten
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)

Mevr. Elly de Rijke

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Inwonerszaken & HRM, gemeente Montfoort.

Mevr. Jessica de Wit

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Martin Ester

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Klantzaken & Organisatieondersteuning, gemeente Montfoort.

Dhr. Lars Evers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Finance & Control, gemeente Montfoort.

Dhr. Leo Hammendorp

Functie: RaadslidPolitiek: Progressief Akkoord
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Kees Havenaar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Havenaar is projectmanager bij de gemeente Montfort.