Overheid in Utrecht

Gemeente Montfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Mevr. Petra van Hartskamp-de Jong

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Recreatie / Toerisme, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester van Hartskamp-de Jong heeft in haar portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Integrale handhaving, Bestuur en organisatie (o.a. P&O), Burgerzaken, Integriteitsbewaking, Intergemeentelijke samenwerking, Vergunningverlening evenementen en handhaving, Communicatie, Recreatie en toerisme en het Platform Utrechtse Waarden.

Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester van Hartskamp-de Jong heeft in haar portefeuille: Bestuur en Organisatie, Intergemeentelijke samenwerking, Burgerzaken, Openbare orde en Veiligheid, Integrale Handhaving, Vergunningverlening evenementen & handhaving, Recreatie en toerisme, Natuur en landschapsbeheer, Communicatie, Integriteitbewaking en Projectcoördinatie.

De burgemeester is voorzitter van het college van burgemeester en wethouders en tevens van de gemeenteraad. De burgemeester heeft bij vergaderingen van de raad geen stemrecht heeft en bij vergaderingen van het college van burgemeester en wethouders wel. In het college heeft de burgemeester, net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft de burgemeester een aantal eigen taken in de hoedanigheid van burgemeester. Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat Petra van Hartskamp-de Jong aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. De burgemeester stelt jaarlijks een verslag op (burgerjaarverslag) over de kwaliteit van het bestuur en de relatie met de burgers.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra van Hartskamp-de Jong is voorzitter van UW Samenwerking (de ambtelijke organisatie tussen de gemeente Ijsselstein en de gemeente Montfoort).

Dhr. Marc van der Veer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2018 (3 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Interim-gemeentesecretaris Montfoort.

Mevr. Ineke Meijers

Functie: GriffieIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier Montfoort.

Dhr. Milan Lucassen

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Peter-Paul Moors

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2018 (6 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier (waarnemend).

Mevr. Anne Poelman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anne Poelman is teamleider organisatie-ondersteuning bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Martin Ester

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Klantzaken & Organisatieondersteuning, gemeente Montfoort.

Mevr. Rosita Pennings

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rosita Pennings is communicatieadviseur bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Hans Teeuwen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Ruimtelijke Ordening & Behheer, gemeente Montfoort.

Dhr. Kees Havenaar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 17 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Havenaar is projectmanager bij de gemeente Montfort.