Overheid in Utrecht

Gemeente Montfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Mevr. Petra van Hartskamp-de Jong

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Recreatie / Toerisme, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
van Hartskamp-de Jong heeft in haar portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Integrale handhaving, Bestuur en organisatie (o.a. P&O), Burgerzaken, Integriteitsbewaking, Intergemeentelijke samenwerking, Vergunningverlening evenementen en handhaving, Communicatie, Recreatie en toerisme en het Platform Utrechtse Waarden.

Bestuursperiode 2016-2018
van Hartskamp-de Jong heeft in haar portefeuille: Bestuur en Organisatie, Intergemeentelijke samenwerking, Burgerzaken, Openbare orde en Veiligheid, Integrale Handhaving, Vergunningverlening evenementen & handhaving, Recreatie en toerisme, Natuur en landschapsbeheer, Communicatie, Integriteitbewaking en Projectcoördinatie.

De is voorzitter van het college van en wethouders en tevens van de gemeenteraad. De heeft bij vergaderingen van de raad geen stemrecht heeft en bij vergaderingen van het college van en wethouders wel. In het college heeft de , net als de wethouders, een eigen portefeuille. Ook heeft de een aantal eigen taken in de hoedanigheid van . Hieronder valt bijvoorbeeld het handhaven van de openbare orde. Ook staat Petra van Hartskamp-de Jong aan het hoofd van de plaatselijke politie en de brandweer. De stelt jaarlijks een verslag op (burgerjaarverslag) over de kwaliteit van het bestuur en de relatie met de burgers.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra van Hartskamp-de Jong is voorzitter van UW Samenwerking (de ambtelijke organisatie tussen de gemeente Ijsselstein en de gemeente Montfoort).

Dhr. Marc van der Veer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Interim-gemeentesecretaris Montfoort.

Mevr. Ineke Meijers

Functie: GriffieIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier Montfoort.

Dhr. Milan Lucassen

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Kees Havenaar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Havenaar is projectmanager bij de gemeente Montfort.

Dhr. Martin Ester

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Klantzaken & Organisatieondersteuning, gemeente Montfoort.

Dhr. Hans Teeuwen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Ruimtelijke Ordening & Behheer, gemeente Montfoort.

Mevr. Marieke Aantjes

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marieke Aantjes is communicatieadviseur bij de gemeente Montfoort. Vanaf juli 2012 is Marieke Aantjes communicatieadviseur ROT bij de veiligheidsregio Utrecht. Van 2009 tot 2010 was Marieke Aantjes communicatiemedewerker bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Lars Evers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Finance & Control, gemeente Montfoort.

Mevr. Elly de Rijke

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 16 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Inwonerszaken & HRM, gemeente Montfoort.