Overheid in Utrecht

Gemeente Montfoort (Utrecht)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Dhr. Marc van der Veer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Interim-gemeentesecretaris Montfoort.

Mevr. Anne Poelman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anne Poelman is teamleider organisatie-ondersteuning bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Martin Ester

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Klantzaken & Organisatieondersteuning, gemeente Montfoort.

Mevr. Rosita Pennings

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rosita Pennings is communicatieadviseur bij de gemeente Montfoort.

Dhr. Milan Lucassen

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2018 (21 dagen in dienst)

Dhr. Hans Teeuwen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Ruimtelijke Ordening & Behheer, gemeente Montfoort.

Dhr. Kees Havenaar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Havenaar is projectmanager bij de gemeente Montfort.

Dhr. Lars Evers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Finance & Control, gemeente Montfoort.

Dhr. Peter-Paul Moors

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2018 (4 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier (waarnemend).

Mevr. Ineke Meijers

Functie: GriffieIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier Montfoort.