Overheid in Utrecht

Gemeente Renswoude (Utrecht)

Pagina 1 van 2 (17 resultaten)

Mevr. Petra Doornenbal-Van der Vlist

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Bedrijfsvoering, Recreatie / Toerisme, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Sport, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Petra Doornebal-van der Vlist heeft in haar portefeuille: Algemeen Bestuur: AB regio FoodValley, Bedrijfsvoering (o.a.: ICT, personeelszaken), Begraafplaats, Bestuurlijke samenwerking, Communicatie, Cultuur & Cultuurhistorie, Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR), Handhaving, Integrale veiligheid en openbare orde, Milieubeheer (Odru), Promotie, Recreatie & Toerisme, Veiligheidsregio Utrecht (VRU), Verenigingen en sport (incl. subsidies).

Bestuursperiode 2016-2018
Petra Doornebal-van der Vlist heeft in haar portefeuille: Algemeen bestuur, Bestuurlijke samenwerking, Integrale veiligheid en openbare orde, Veiligheidsregio Utrecht (VRU) & Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR), Recreatie & Toerisme, Communicatie, Promotie, Cultuur & Cultuurhistorie, Woningbedrijf, Bedrijfsvoering (oa ICT, personeelszaken, huisvesting).

Dhr. Jan van Dijk

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan van Dijk is gemeentesecretaris / algemeen directeur bij de gemeente Renswoude. De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Renswoude.

Tot juni 2013 was Jan van Dijk waarnemend gemeentesecretaris. 

2008 - 2012
Jan van Dijk is hoofd omgevingsbeheer, gemeente Renswoude.
Aanverwant:1970 - 2010Dhr. Jan van Dijk, Raadslid, Gouda's 50+ partij, gemeente Goudaheden Dhr. Jan van Dijk, Raadslid, ONS- Onafhankelijk Nieuw Spijkenisse, gemeente Spijkenisse

Dhr. Marcel Jansen

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 1995 (23 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Marcen Jansen is Raadsgriffier van de Gemeenteraad in Renswoude.

Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Marcel Jansen, Raadslid, VVD, gemeente Castricum

Dhr. Leo Verkerk

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Lijsttrekker CDA (2018)
Aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Jan Pronk

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Jos Verdam

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Henk van der Schoor

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SGP
Lijsttrekker SGP (2018)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Gemeenteraadslid Henk van der Schoor is fractievoorzitter van SGP Renswoude in de gemeenteraad van Renswoude.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Henk van der Schoor (SGP) 63 voorkeurstemmen. 

Henk van der Schoor was van 2007 tot 2010 voorzitter van de WMO-klankbordgroep.


Dhr. Marco van Mourik

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Bart Bisschop

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD (2018-)
Aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Jan Overeem

Functie: RaadslidPolitiek: SGP
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)