Overheid in Utrecht

Gemeente Renswoude (Utrecht)

Pagina 1 van 2 (16 resultaten)

Dhr. Jan van Dijk

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan van Dijk is gemeentesecretaris / algemeen directeur bij de gemeente Renswoude. De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Renswoude.

Tot juni 2013 was Jan van Dijk waarnemend gemeentesecretaris. 

2008 - 2012
Jan van Dijk is hoofd omgevingsbeheer, gemeente Renswoude.
Aanverwant:1970 - 2010Dhr. Jan van Dijk, Raadslid, Gouda's 50+ partij, gemeente Goudaheden Dhr. Jan van Dijk, Raadslid, ONS- Onafhankelijk Nieuw Spijkenisse, gemeente Spijkenisse

Dhr. Marcel Jansen

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 1995 (23 jaar, 27 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Marcen Jansen is Raadsgriffier van de Gemeenteraad in Renswoude.

Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Marcel Jansen, Raadslid, VVD, gemeente Castricum

Dhr. Hans van de Pol

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Economische Zaken, Sport, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Bestuursperiode 2015-2018
Hans van de Pol heeft in zijn portefeuille: Sociaal domein (arbeidsparticipatie, jeugdzorg, WMO en AWBZ), Werkgelegenheid, Jongerenbeleid en onderwijs, Wonen, Economische zaken, FoodValley, Sport en gezondheid en het Project Dorpshart.

Mevr. Petra Doornenbal-Van der Vlist

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Bedrijfsvoering, Recreatie / Toerisme, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Petra Doornebal-van der Vlist heeft in haar portefeuille: Algemeen bestuur, Bestuurlijke samenwerking, Integrale veiligheid en openbare orde, Veiligheidsregio Utrecht (VRU) & Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR), Recreatie & Toerisme, Communicatie, Promotie, Cultuur & Cultuurhistorie, Woningbedrijf, Bedrijfsvoering (oa ICT, personeelszaken, huisvesting).

Dhr. Leo Verkerk

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Lijsttrekker CDA (2018)
Aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Jos Verdam

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Marco van Mourik

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Sander van 't Foort

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2014-)
Politiek leider ChristenUnie
Lijsttrekker ChristenUnie (2014)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Sander van 't Foort (ChristenUnie) 205 voorkeurstemmen.

Mevr. Carola Veldhuizen

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Kees Eskes

Functie: RaadslidPolitiek: Dorpsbelang Renswoude
Aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)