Overheid in Utrecht

Gemeente Rhenen (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (26 resultaten)

Dhr. Jan Brugman

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2016 (2 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Informatievoorziening.

Dhr. Hans van der Pas

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: juli 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Bedrijfsvoering, Recreatie / Toerisme, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Vergunningen, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Hans van der Pas heeft in zijn portefeuille: Politie, brandweer, rampenbestrijding en veiligheid, Kabinetszaken, Coördinatie van bestuur en beleid, Archief/DIV, Bedrijfsvoering (Communicatie, ICT, Juridische zaken, P&O), Handhaving, Grondexploitatie/grondzaken, APV-vergunningen en Drank- en Horecawet, Recreatie & Toerisme en Citymarketing (Recreatieterreinen Kwintelooijen, Passantenhaven en Museumkwartier), Regio Foodvalley en Projectportefeuillehouder: Museumkwartier, Grebbelinie, Kwintelooijen, G75.

Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Hans van der Pas heeft in zijn portefeuille: Politie, brandweer, rampenbestrijding en veiligheid, Kabinetszaken, Coördinatie van bestuur en beleid, Archief/DIV, Bedrijfsvoering (communicatie, ICT, juridische zaken, P&O), Handhaving, Grondexploitatie/grondzaken, APV-vergunningen, Drank- en Horecawet.

Burgemeester Hans van der Pas is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Rhenen
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 4 juli 2014 tot 28 januari 2015 is Hans van der Pas waarnemend burgemeester in Rhenen.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Hans van der Pas, Wethouder, Progressief Bernheze, gemeente Bernheze

Dhr. Pieter Bonthuis

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2012 (6 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Pieter Bonthuis is algemeen directeur / gemeentesecretaris, gemeente Rhenen. De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W.Werkzaamheden bij de Overheid:
2008 - 2012
Pieter Bonthuis is directeur Bedrijfsvoering, gemeente Rhenen.

Mevr. Cybelle Apell

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Cybelle Apell is raadsgriffier bij de gemeenteraad van Rhenen.

Mevr. Margot van Diessen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager, gemeente Rhenen.

Dhr. Rik ter Horst

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA
Politiek leider CDA
Lijsttrekker CDA (2014)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gemeenteraadslid Rik ter Horst is fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Rhenen.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Rik ter Horst (CDA) 504 voorkeurstemmen. 

Dhr. Leo Schenk

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Hans Hoksbergen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Progressief Rhenen/GROENLINKS (2015-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 7 maanden in dienst)

Dhr. Sander van Opstal

Functie: RaadslidPolitiek: Progressief Rhenen/GROENLINKS
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Mirjam Rijnsburger

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)