Overheid in Utrecht

Gemeente Rhenen (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (26 resultaten)

Dhr. Jan Brugman

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Informatievoorziening.

Dhr. Hans van der Pas

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: juli 2014 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Hans van der Pas heeft in zijn portefeuille: Politie, brandweer, rampenbestrijding en veiligheid, Kabinetszaken, Coördinatie van bestuur en beleid, Archief/DIV, Bedrijfsvoering (communicatie, ICT, juridische zaken, P&O), Handhaving, Grondexploitatie/grondzaken, APV-vergunningen, Drank- en Horecawet.

Burgemeester Hans van der Pas is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Rhenen
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 4 juli 2014 tot 28 januari 2015 is Hans van der Pas waarnemend burgemeester in Rhenen.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Hans van der Pas, Wethouder, Progressief Bernheze, gemeente Bernheze

Dhr. Pieter Bonthuis

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Pieter Bonthuis is algemeen directeur / gemeentesecretaris, gemeente Rhenen. De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W.Werkzaamheden bij de Overheid:
2008 - 2012
Pieter Bonthuis is directeur Bedrijfsvoering, gemeente Rhenen.

Mevr. Cybelle Apell

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2013 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Cybelle Apell is raadsgriffier bij de gemeenteraad van Rhenen.

Mevr. Margot van Diessen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager, gemeente Rhenen.

Dhr. Gert van Laar

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SGP (2014)
Politiek leider SGP
Lijsttrekker SGP (2014, 2018)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Gert van Laar (SGP) 1219 voorkeurstemmen.

Dhr. Nico Drost

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie
Lijsttrekker ChristenUnie (2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Gemeenteraadslid Nico Drost is fractievoorzitter namens de ChristenUnie in de gemeenteraad van Rhenen.

Nico Drost is lijsttrekker van ChristenUnie Rhenen bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014. Nico Drost heeft 637 voorkeurstemmen.


Dhr. Gert Hovestad

Functie: RaadslidPolitiek: SGP
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2016 (1 jaar, 9 maanden in dienst)

Mevr. Geertje Wiesenekker

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Rhenens Belang - RB (2013-)
Lijsttrekker Rhenens Belang - RB (2014)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Geertje Wiesenekker (Rhenens Belang) 536 voorkeurstemmen. 
             
Vanaf maart 2013 is gemeenteraadslid Geertje Wiesenekker fractievoorzitter van Rhenens Belang.

Dhr. Hans Hoksbergen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Progressief Rhenen/GROENLINKS (2015-)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2015 (2 jaar, 11 maanden in dienst)