Overheid in Utrecht

Gemeente Stichtse Vecht (Utrecht)

Pagina 1 van 6 (53 resultaten)

Dhr. Paul van de Bovenkamp

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Mobiliteit, Verkeer en VervoerWerkzaamheden bij de Overheid:
Paul van de Bovenkamp is beleidsmedewerker Verkeer & Mobiliteit bij de gemeente Stichtse Vecht. Van 2001 tot 2008 was Paul van de Bovenkamp afdelingshoofd van de afdeling Openbare Werken in de voormalige gemeente Breukelen.

Mevr. Brigitte Verhagen-Eijsten

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: augustus 1999 (18 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Brigitte Verhagen-Eijsten is directiesecretaresse bij de gemeente Stichtse Vecht.

Dhr. Marc Witteman

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: januari 2015 (2 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Bestuursperiode 2015-2018
Burgemeester Marc Witteman (PvdA) heeft in zijn portefeuille: communicatie;
externe betrekkingen; internationale zaken; openbare orde en veiligheid en regionale samenwerking (primus).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marc Witteman is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W Stichtse Vecht) als voorzitter van de gemeenteraad. Burgemeester Witteman is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W. Hij is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is Marc Witteman wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van de burgemeester dubbel. 

Dhr. Timon Ruis

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenToelichting: Teamcoordinator vergunningen, toezicht & handhaving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2017 is Timon Ruis jurist Ruimtelijke Ordening & Handhaving, Openbare Orde & Veiligheid bij de gemeente Stichtse Vecht.

Mevr. Annette van Hussel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2013 (3 jaar, 12 maanden in dienst)
Toelichting: Annette van Hussel is gemeentesecretaris (waarnemend) bij de gemeente Stichtse Vecht. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Annette van Hussel algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Annette van Hussel is bestuurslid bij de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS).
 
Van december 2013 tot december 2014 was Annette van Hussel waarnemend gemeentesecretaris.
  
Van 2011 tot 2014 is Annette van Hussel manager Ontwikkeling bij de gemeente Stichtse Vecht.

Dhr. Jelle Hekman

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2011 (6 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier Stichtse Vecht.

De griffier in Stichtse Vecht is bereikbaar via: griffie@stichtsevecht.nl .
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tot juni 2010 wethouder in gemeente Amersfoort. Daarvoor werkzaam bij de griffie in Emmen.
Aanverwant:2002 - 2006Dhr. Jelle Hekman, Griffier, gemeente Emmen

Mevr. Marga Buiter

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marga Buiter is communicatieadviseur (pers) bij de gemeente Stichtse Vecht.

Dhr. René Jansen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2010 (6 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Publiekszaken, gemeente Stichtse Vecht.
Aanverwant:heden Dhr. René Jansen, Raadslid, Volkspartij Dongen (VPD), gemeente Dongen

Dhr. Steven van Schaik

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Steven van Schaik is secretaris van de adviescommissie bezwaarschriften bij de gemeente Stichtse Vecht. Van 2008 tot 2011 was Steven van Schaik jurist van de afdeling Ruimte bij de voormalige gemeente Maarssen.

Dhr. Dennis Boekhout

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Dennis Boekhout is manager Veiligheid, Vergunningen en Handhaving bij de gemeente Stichtse Vecht.
Aanverwant:1996 - 2000Dhr. Dennis Boekhout, Beleidsmedewerker, gemeente Aalburg