Overheid in Utrecht

Gemeente Utrecht (Utrecht)

Pagina 1 van 12 (118 resultaten)

Mevr. Marja van de Braak

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2012 is Marja van de Braak hoofd Personeelszaken & Arbeidsvoorwaarden bij de gemeente Utrecht.

Mevr. Ellen Lommen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2001 (16 jaar, 7 maanden in dienst)
Aanverwant:1997 - 2001Mevr. Ellen Lommen, Projectmanager/-leider, gemeente Rotterdam1993 - 1997Mevr. Ellen Lommen, Projectmanager/-leider, gemeente Schiedam

Dhr. Rob Aarsen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2003 (15 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Aarsen is communicatieadviseur bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Hans van Soelen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2009 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Cultuur, Monumentaal erfgoedToelichting: Hoofd culturele zaken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2015 is Hans van Soest concernmanager HRM.

Van 2009 tot 2014 is Hans van Soest programmamanager organisatievernieuwing bij de gemeente Utrecht. Eerder was Hans van Soest directeur bij de bibliotheek in Utrecht.

Mevr. Josť Manshanden

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2007 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 
Van mei 2016 tot oktober 2016 is José Manshanden waarnemend gemeentesecretaris.
  
Vanaf 1 november 2012 is José Manshanden lid van de directieraad in Utrecht. Zij is verantwoordelijk voor de ambtelijke coördinatie en borging van thema’s binnen het sociale domein.

In 2015 is José Manshanden benoemd tot Overheidsmanager van het jaar.

Van 2007 tot 2012 was José Manshanden directeur Maatschappelijke Ontwikkeling in de gemeente Utrecht.


Mevr. Merel van Hall

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de Utrechtse gemeenteraad en de raadscommissies. Merel van Hall is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Marcel Kiewik

Functie: GriffieIn dienst sinds: februari 2006 (12 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marcel Kiewik is commissiegriffier en plaatsvervangend griffier van de gemeenteraad in Utrecht. Van 2004 tot 2005 was Marcel Kiewik adviseur bij de afdeling Bestuurlijke en Internationale Zaken.

Dhr. Marcel Janssen

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Ruimtelijk regisseur Merwedekanaalzone.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Marcel Janssen hoofd Gebiedsmanagement en Stads Ontwikkeling bij de gemeente Utrecht.

2008 - 2009
Programmamanager Stedelijke Ontwikkeling, gemeente Utrecht.
Aanverwant:1990 - 2002Dhr. Marcel Janssen, Raadslid, CDA, gemeente Gennep

Mevr. Ingrid van der Aa

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder

Mevr. Martine Sluijter

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Ruijmtelijk regisseur oost.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2016 is Martine Sluijter projectmanager bij het project Ring Utrecht.