Overheid in Utrecht

Gemeente Utrecht (Utrecht)

Pagina 1 van 12 (119 resultaten)

Dhr. Dan Bekker

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2013 (6 jaar, 17 dagen in dienst)
Portefeuille: Openbare werkenWerkzaamheden bij de Overheid:
Dan Bekker is programmamanager Kwaliteit Openbare Ruimte bij de gemeente Utrecht. Van 1999 tot 2013 was Dan Bekker hoofd IBU stadsingenieurs bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Simon Roozen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: InfrastructuurToelichting: Hoofd realisatie infra en openbare ruimte.

Dhr. Marcel Janssen

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: september 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Ruimtelijk regisseur Merwedekanaalzone.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Marcel Janssen hoofd Gebiedsmanagement en Stads Ontwikkeling bij de gemeente Utrecht.

2008 - 2009
Programmamanager Stedelijke Ontwikkeling, gemeente Utrecht.
Aanverwant:1990 - 2002Dhr. Marcel Janssen, Raadslid, CDA, gemeente Gennep

Dhr. Jan Greeven

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2008 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan van Greeven is projectmanager bij de gemeente Utrecht.
Aanverwant:2004 - 2006Dhr. Jan Greeven, Wethouder, GroenLinks Culemborg, gemeente Culemborg

Dhr. Hans van Keulen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Vergunningen & Handhaving / Hoofd Stedelijk Beheer, gemeente Utrecht.

Mevr. GabriŽlle Haanen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2016 (2 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Tot medio 2018 is Gabriëlle Haanen voorzitter van de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS).

Dhr. Rob Aarsen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2003 (16 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Aarsen is communicatieadviseur bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Sander Mateman

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2008 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Sander Mateman is beleidsmedewerker Werk en Inkomen bij de gemeente Utrecht.

Mevr. Sylvia Borgman

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Mevr. Josť Manshanden

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 
Van mei 2016 tot oktober 2016 is José Manshanden waarnemend gemeentesecretaris.
  
Vanaf 1 november 2012 is José Manshanden lid van de directieraad in Utrecht. Zij is verantwoordelijk voor de ambtelijke coördinatie en borging van thema’s binnen het sociale domein.

In 2015 is José Manshanden benoemd tot Overheidsmanager van het jaar.

Van 2007 tot 2012 was José Manshanden directeur Maatschappelijke Ontwikkeling in de gemeente Utrecht.