Overheid in Utrecht

Gemeente Utrecht (Utrecht)

Pagina 10 van 12 (118 resultaten)

Mevr. Astrid van der Plank

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Astrid van der Plank is communicatieadviseur (PR / persvoorlichter) bij de gemeente Utrecht.

Mevr. Hilde van der Vorst

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / JeugdzorgToelichting: Teammanager Inspectie Kinderopvang.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Hilde van der Vorst teamleider Jeugdgezondheidszorg bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Bob van Dijck

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2008 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Economische Zaken, gemeente Utrecht.

Dhr. Lex van Eijndhoven

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: oktober 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)

Mevr. Eva van Esch

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Partij voor de Dieren (2014-)
Politiek leider Partij voor de Dieren
Lijsttrekker Partij voor de Dieren (2014, 2018)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 24 dagen in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Eva van Esch 2684 voorkeurstemmen.

Mevr. Nicole van Gemert

Functie: RaadslidPolitiek: Lijsttrekker SP (2014)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tot 2017 is Nicole van Gemert SP-fractievoorzitter.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Nicole van Gemert lijsttrekker van de SP. Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Nicole van Gemert 10209 voorkeurstemmen.Nicole van Gemert heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010: 2.182 voorkeurstemmen.
Aanverwant:2011Mevr. Nicole van Gemert, Statenlid, SP Utrecht, Provincie Utrecht

Mevr. Merel van Hall

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de Utrechtse gemeenteraad en de raadscommissies. Merel van Hall is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Mevr. Lot van Hooijdonk

Functie: WethouderPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / Afval, Mobiliteit, Verkeer en VervoerToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Lot van Hooijdonk (GroenLinks) heeft in haar portefeuille: Verkeer en mobiliteit, Duurzaamheid, Milieu, Wijk West en Wijk Zuid.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Lot van Hooijdonk is lid van de commissie Milieu, Energie en Mobiliteit (VNG).

In 2017 is wethouder Lot van Hooijdonk genomineerd tot beste Jonge Bestuurder in Nederland (onder 40 jaar, Binnenlands Bestuur).

In 2016 is Lot van Hooijdonk benoemd tot Beste Jonge Bestuurder (<40 jaar) in Nederland 2016 (Binnenlands Bestuur). Lot van Hooijdonk is genomineerd voor Beste Lokale Bestuurder 2015 (Binnenlands Bestuur).

Dhr. Frans van Huystee

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juni 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: SubsidiesToelichting: Manager subsidiebureau.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Frans van Huystee teamleider financieel beheer en van 2011 tot 2013 is Frans van Huystee teamleider kwaliteit bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Hans van Keulen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Vergunningen & Handhaving / Hoofd Stedelijk Beheer, gemeente Utrecht.