Overheid in Utrecht

Gemeente Utrecht (Utrecht)

Pagina 11 van 12 (119 resultaten)

Dhr. Pieter van Sluijs

Functie: Projectmanager/-leider
Werkzaamheden bij de Overheid:
Pieter van Sluijs is projectmanager bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Hans van Soelen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2009 (9 jaar, 16 dagen in dienst)
Portefeuille: P&O, Cultuur, Monumentaal erfgoedToelichting: Hoofd culturele zaken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2015 is Hans van Soest concernmanager HRM.

Van 2009 tot 2014 is Hans van Soest programmamanager organisatievernieuwing bij de gemeente Utrecht. Eerder was Hans van Soest directeur bij de bibliotheek in Utrecht.

Dhr. Sander van Waveren

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2013-)
Politiek leider CDA
Lijsttrekker CDA (2014)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Sander van Waveren lijsttrekker van CDA Utrecht.  Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Sander van Waveren 5017 voorkeurstemmen.

Vanaf 5 april 2013 is gemeenteraadslid Sander van Waveren fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Utrecht. Sander van Waveren is woordvoerder over de dossiers Wonen, het stationsgebied en de ontwikkelingen in Leidsche Rijn.

Sander van Waveren heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010: 110 voorkeurstemmen.

Mevr. Belinda van Woerkom

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Belinda van Woerkom is unit hoofd (planningadviseur) bij de gemeente Utrecht.

Dhr. Jan van Zanen

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Jan van Zanen heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Handhaving, Ombudszaken en Burgerzaken.

Coalitieperiode 2014-2018
Jan van Zanen heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid (Politie, Brandweer), Ombudszaken, Juridische zaken en bestuursinformatie, Burgerzaken, Het Utrechts Archief en het Veiligheidshuis

Bestuursperiode januari 2014 - maart 2014
Jan van Zanen (VVD) heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid (Politie, Brandweer), Ombudszaken, Juridische Zaken en Bestuursinformatie, Burgerzaken, Utrechts Archief en Veiligheidshuis.

Jan van Zanen is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Utrecht.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Vanaf november 2017 wordt Jan van Zanen tijdelijk als burgemeester vervangen.
    
In 2014 is Jan van Zanen genomineerd voor beste lokale bestuurder 2014 (Binnenlands Bestuur).

Tot januari 2014 was burgemeester Jan van Zanen lid van Raad van Toezicht van de Universiteit Utrecht.

Jan van Zanen is bestuurslid bij het Bestuur Regio Utrecht (BRU). Jan van Zanen is bestuurslid bij de VNG-afdeling Utrecht.

Jan van Zanen is bestuurslid bij de commissie Bestuur en Veiligheid (VNG). 

Aanverwant:2005 - 2014Dhr. Jan van Zanen, Burgemeester, VVD Amstelveen, gemeente Amstelveen2003 - 2008Dhr. Jan van Zanen, Voorzitter, VVD Nederland, Partijvoorzitters Landelijke Partijen1998 - 2005Dhr. Jan van Zanen, Wethouder, VVD Utrecht, gemeente Utrecht

Mevr. Monique Verbeek

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2009 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Strategisch Adviseur, Project-, Procesmanager UFlex Projectmanagementbureau (PMB).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Monique Verbeek interfacemanager medewerkers & organisatie bij de gemeente Utrecht (organisatievernieuwing).

Mevr. Annemieke Vermeulen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: mei 2006 (12 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Communicatieadviseur wethouder Jansen.

Dhr. Klaas Verschuure

Functie: WethouderPolitiek: D66
Coalitie, aantal zetels: 10
In dienst sinds: juni 2018 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Mobiliteit, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Klaas Verschuure heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke ontwikkeling, Leidsche Rijn, Economische zaken, Circulaire economie, Middelbaar beroepsonderwijs en Wijk Noordwest.

Dhr. Martin Versteegh

Functie: ManagerIn dienst sinds: juni 1999 (19 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Milieu & Duurzaamheid, gemeente Utrecht.

Dhr. Erwin Virginia

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 12
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)