Overheid in Utrecht

Gemeente Utrecht (Utrecht)

Pagina 9 van 12 (118 resultaten)

Mevr. Charlotte Teuben

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2009 (8 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Facility management.

2013-2015
Communicatieadviseur stadskantoor.

2010-2013
Communicatieadviseur van de gemeentesecretaris.

Mevr. Gonny Thijssen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Communicatieadviseur Maatschappelijke Ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2015 is Gonny Thijssen communicatieadviseur Stadswerken bij de gemeente Utrecht.

Mevr. Toke Tom

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Directeur Sociaal (Maatschappelijke Ontwikkeling)Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2017 is Toke Tom Hoofd Ontwikkeling DMO / manager maatschappelijke ontwikkeling, gemeente Utrecht.

Mevr. Jolande Uringa

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 24 dagen in dienst)
Toelichting: Jolande Uringa is lid van het landelijke ChristenUnie-partijbestuur.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Jolanda Uringa 1046 voorkeurstemmen.

Dhr. Peter van Corler

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Peter van Corler (GroenLinks) 160 voorkeurstemmen. Peter van Corler heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010: 121 voorkeurstemmen.

Mevr. Marja van de Braak

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2012 is Marja van de Braak hoofd Personeelszaken & Arbeidsvoorwaarden bij de gemeente Utrecht.

Mevr. Kunera van den Belt

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Burgerzaken, Dienst Burgerzaken & Gemeentebelastingen, gemeente Utrecht.

2009 - 2011
Hoofd Organisatie & Informatisering Bestuurs- en Concerndienst, gemeente Utrecht.

Dhr. Eelko van den Boogaard

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: juni 2001 (16 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / Afval, MobiliteitToelichting: Programmamanager Milieu & Mobiliteit.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2015 is Eelko van den Boogaard hoofd Communicatiebureau van de gemeente Utrecht.

Tot sept 2012 was Eelko van den Boogaard Programmamanager Dienstverlening in de gemeente Utrecht.

Mevr. Ingrid van der Aa

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder

Mevr. Judith van der Goes

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: maart 2008 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Communicatieadviseur van de wethouder Jongerius (vanaf 2014).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2014 is Judith van der Goes adviseur Interne Communicatie.