Overheid in Utrecht

Gemeente Woerden (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (45 resultaten)

Mevr. Lenie van Leeuwen-Van der Horst

Politiek: Lijst van der Does
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Victor Molkenboer

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Victor Molkenboer heeft in zijn portefeuille: algemene bestuurlijke en juridische zaken, coördinatie, Burgerzaken, verkiezingen, Communicatie, Veiligheid, waaronder crisisbeheersing, Relatie Overheid Burger en vanuit de gemeente Woerden verantwoordelijk voor de Regionale Samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Victor Molkenboer is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad in Woerden.
Aanverwant:2005 - 2013Dhr. Victor Molkenboer, Burgemeester, PvdA Leerdam, gemeente Leerdamheden Dhr. Victor Molkenboer, Wethouder, PvdA Leiderdorp, gemeente Leiderdorp

Mevr. Annette van der Werf-Bramer

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2017 (1 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: Directeur a.i. voor de gemeenten Woerden en Oudewater.

Mevr. Karolijn van den Heuvel

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Lid van het directieteam.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Karolijn van den Heuvel afdelingshoofd Informatievoorziening bij de gemeente Woerden.

2007 - 2009
Controller, gemeente Woerden.

Dhr. Vincent Griessler

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Openbare werken, Bedrijfsvoering, Bedrijventerreinen (ontwikkeling/herstructurering) / KantorenToelichting: Concerncontroller / directeur bedrijfsvoering en openbare ruimte.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Vincent Griessler afdelingsmanager concernzaken en concerncontroller.

Dhr. Martien Brander

Functie: DirecteurIn dienst sinds: augustus 2017 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Directeur Ruimte en Dienstverlening.
Loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Michiel van Kruijsbergen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Woerden. Ook is Michiel van Kruijsbergen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Dhr. Onno Vliegenthart

Functie: GriffieIn dienst sinds: december 2017 (6 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend raadsgriffier.

Dhr. Mark Tobeas

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Paul Vonk

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Manager concernzaken.