Overheid in Utrecht

Gemeente Woerden (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Dhr. Victor Molkenboer

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Victor Molkenboer heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke zaken en juridische zaken, Openbare orde en veiligheid (+ inzet BOA's, buitengewoon opsporingsambtenaar), Burgerzaken en communicatie, Citymarketing / stadspromotie, Dienstverlening, Evenementen en kaasmarkt & Archiefzaken.

Coalitieperiode 2014-2018
Victor Molkenboer heeft in zijn portefeuille: algemene bestuurlijke en juridische zaken, coördinatie, Burgerzaken, verkiezingen, Communicatie, Veiligheid, waaronder crisisbeheersing, Relatie Overheid Burger en vanuit de gemeente Woerden verantwoordelijk voor de Regionale Samenwerking.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Victor Molkenboer is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad in Woerden.
Aanverwant:2005 - 2013Dhr. Victor Molkenboer, Burgemeester, PvdA Leerdam, gemeente Leerdamheden Dhr. Victor Molkenboer, Wethouder, PvdA Leiderdorp, gemeente Leiderdorp

Mevr. Karolijn van den Heuvel

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Lid van het directieteam.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Karolijn van den Heuvel afdelingshoofd Informatievoorziening bij de gemeente Woerden.

2007 - 2009
Controller, gemeente Woerden.

Dhr. Vincent Griessler

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Financiën, Openbare werken, Bedrijfsvoering, Bedrijventerreinen (ontwikkeling/herstructurering) / KantorenToelichting: Concerncontroller / directeur bedrijfsvoering en openbare ruimte.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Vincent Griessler afdelingsmanager concernzaken en concerncontroller.

Dhr. Martien Brander

Functie: DirecteurIn dienst sinds: augustus 2017 (1 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Directeur Ruimte en Dienstverlening.
Loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Michiel van Kruijsbergen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Woerden. Ook is Michiel van Kruijsbergen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Dhr. Onno Vliegenthart

Functie: GriffieIn dienst sinds: december 2017 (1 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend raadsgriffier.

Dhr. Mark Tobeas

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2018 (1 jaar, 0 dag in dienst)

Dhr. Paul Vonk

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2016 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Manager concernzaken.

Mevr. Wilma de Mooij

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (10 maanden in dienst)

Dhr. Marco Hollemans

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Marco Hollemans (CDA) 112 voorkeurstemmen.