Overheid in Utrecht

Gemeente Woerden (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Dhr. Paul Vonk

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2016 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Manager concernzaken.

Dhr. Peter Lagarde

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: december 2013 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur concernzaken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2014 is Peter Lagarde programmasecretaris transformatie sociaal domein bij de gemeente Woerden.

Dhr. Onno Vliegenthart

Functie: GriffieIn dienst sinds: december 2017 (1 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend raadsgriffier.

Dhr. Michiel van Kruijsbergen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Woerden. Ook is Michiel van Kruijsbergen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Mevr. Karolijn van den Heuvel

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Lid van het directieteam.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Karolijn van den Heuvel afdelingshoofd Informatievoorziening bij de gemeente Woerden.

2007 - 2009
Controller, gemeente Woerden.

Dhr. Mark Tobeas

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2018 (1 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Vincent Griessler

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Openbare werken, Bedrijfsvoering, Bedrijventerreinen (ontwikkeling/herstructurering) / KantorenToelichting: Concerncontroller / directeur bedrijfsvoering en openbare ruimte.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Vincent Griessler afdelingsmanager concernzaken en concerncontroller.

Dhr. Martien Brander

Functie: DirecteurIn dienst sinds: augustus 2017 (1 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Directeur Ruimte en Dienstverlening.
Loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Arjan Noorthoek

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: juni 2018 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Parkeren, Bedrijventerreinen (ontwikkeling/herstructurering) / Kantoren, Recreatie / Toerisme, Jongeren / Jeugdzorg, Sport, Verkeer en Vervoer, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Arjan Noorthoek heeft in zijn portefeuille: Verkeer en vervoer, Parkeren en parkeerbeleid, Economische zaken (met uitzondering van arbeid), Herstructurering bedrijventerrein en schuifruimte, Transformatie Middelland en ontwikkeling stationsgebied. Visie en ontwikkeling (in samenwerking met wethouder De Weger, wethouder Noorthoek is eerste aanspreekpunt), Recreatie en toerisme, Jeugdzorg (inclusief inkoop), Volksgezondheid en sport, Wijk- en dorpswethouder van: Kamerik, Rijnoevers en bedrijventerrein BIZ.

Arjan Noorthoek is de 1e locoburgemeester.

Dhr. John Boere

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (1 jaar, 26 dagen in dienst)