Overheid in Utrecht

Gemeente Woudenberg (Utrecht)

Pagina 1 van 3 (23 resultaten)

Mevr. Erna Jongerius

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Bestuurs- en Managementondersteuning, gemeente Woudenberg.

Mevr. Simone van der Marck-Verschoor

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2008 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Simone van der Marck-Verschoor is algemeen Directeur en gemeentesecretaris bij de gemeente Woudenberg.

Dhr. Klaas Wiesenekker

Functie: Griffier

Mevr. Lisanne van de Pol

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: augustus 2014 (5 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf mei 2019 werkzaam bij Veiligheidsregio Utrecht (crisiscommunicatie).

Dhr. Michel Hardeman

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA
Lijsttrekker CDA (2014, 2018)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2011 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Michel Hardeman lijsttrekker van het CDA in de gemeente Woudenberg. Hij heeft 459 voorkeurstemmen.
      
Gemeenteraadslid Michel Hardeman is fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Woudenberg.


Dhr. Jan Bessembinders

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (1 jaar, 6 maanden in dienst)

Mevr. Elli van Oosterom-van Wolfswinkel

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Elli van Oosterom-van Wolfswinkel (ChristenUnie) 67 voorkeurstemmen.

Dhr. Bert Bosman

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2018 (1 jaar, 4 maanden in dienst)

Mevr. Titia Cnossen-Looijenga

Functie: BurgemeesterPolitiek: ChristenUnieIn dienst sinds: maart 2012 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Titia Cnossen-Looijenga (CU-ChristenUnie) heeft in haar portefeuille: Bestuursstijl, communicatie en relatiebeheer, Stimuleren burger- en overheidsparticipatie, Coördinatie maatschappelijke initiatieven, Versterken lokale democratie , Regionale samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Handhaving en toezicht, Personeelsbeleid en werkgeverschap & Algemeen bestuurlijke zaken.

Coalitieperiode 2014-2018
Titia Cnossen-Looijenga (CU) heeft in haar portefeuille: Algemeen bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Personeel en organisatie, Informatievoorziening, Communicatie, Openbare orde en veiligheid, Huiselijk Geweld, Brandweer en Integrale handhaving.

Bestuursperiode 2012-2014
Titia Cnossen - Looijenga heeft in haar portefeuille: Algemeen bestuurlijke zaken (waaronder regio Amersfoort en Food Valley), herindeling RSW, personeel en organisatie, informatievoorziening & automatisering, communicatie, openbare orde & veiligheid, brandweer en verantwoordelijk voor de integrale handhaving in de gemeente Woudenberg.

Titia Cnossen - Looijenga is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Woudenberg.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Vanaf medio 2017 is Titia Cnossen voorzitter van de bestuurdersvereniging van de ChristenUnie.

Burgemeester Cnossen is de eerste vrouwelijke ChristenUnie-burgemeester van Nederland.

2008 - 2012 Titia Cnossen - Looijenga is wethouder, gemeente Woerden
2002 - 2007 Titia Cnossen - Looijenga is wethouder, gemeente Berkel en Rodenrijs

Aanverwant:2008 - 2012Mevr. Titia Cnossen-Looijenga, Wethouder, ChristenUnie-SGP, gemeente Woerden

Mevr. Marleen Treep-Wolfswinkel

Functie: WethouderPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2018 (1 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Onderwijs, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Marleen Treep heeft in haar portefeuille: Wonen, Duurzaamheid, energie en water, Jeugd en gezin, Maatschappelijke ondersteuning, Participatie, werk en inkomen, Onderwijs en leerplicht, Gezonde leefstijl, Opvang en integratie nieuwkomers.

Marleen Treep is de 2e locoburgemeester.