Overheid in Utrecht

Gemeente Zeist (Utrecht)

Pagina 1 van 6 (53 resultaten)

Dhr. Julian Wassink

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie / SGP
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Mevr. Nicole Waasdorp

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Nicole Waasdorp is communicatieadviseur bij de gemeente Zeist. Vanaf 2013 tevens programmaregisseur veiligheid. 


Dhr. Dennis Vork

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Concernmanager.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Dennis Vork afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening in de gemeente Zeist. Van 2013 tot 2015 is Dennis Vork afdelingsmanager Strategie en Bestuur.

Mevr. Kristel Versteeg

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2004 (14 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Concernmanager en lid van het managementteam.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Kristel Versteeg afdelingshoofd van de afdeling Communicatie en Faciliteiten in de gemeente Zeist. 

Dhr. Pieter Verolme

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie / SGP (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Pieter Verolme (ChristenUnie/SGP) 191 voorkeurstemmen.

Dhr. Floris Veenendaal

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: mei 1990 (28 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Floris Veenendaal is vice-voorzitter van de gemeenteraad in Zeist (raadsvoorzitter).

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Floris Veenendaal (VVD) 104 voorkeurstemmen.

Dhr. Vincent van Voorden

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Gerard van Vliet

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Ernst van Splunter

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Ruud van Son

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werkenToelichting: Coördinator Beheer Openbare Ruimte (interim).