Overheid in Utrecht

Gemeente Zeist (Utrecht)

Pagina 1 van 6 (53 resultaten)

Mevr. Astrid Teeuw

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: september 2005 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Strategisch adviseur Financien.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2013 is Astrid Teeuw hoofd Financiën bij de gemeente Zeist.

Dhr. Luuk Beckers

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Luuk Beckers is bestuursadviseur bij de gemeente Zeist.

Dhr. Koos Janssen

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Burgemeester Koos Janssen heeft in zijn portefeuille: Algemene coördinatie bestuurszaken, Openbare orde en veiligheid, Horecabeleid, Coördinatie en beleidsontwikkeling handhaving (inclusief BOA's, politie, straatcoaches e.d.), Regionale samenwerking; Burgerrelaties, Communicatie en relatiebeheer en verantwoordelijk voor Algemene coördinatie in de wijken van de gemeente Zeist.

Koos Janssen is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Zeist. Burgemeester Van Rooij is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Koos Janssen is voorzitter van de VNG afdeling Utrecht.

Koos Janssen is lid van de commissie Bestuur en Veiligheid (VNG).
Koos Janssen is voorzitter van de commissie 'Lokale democratie: actie op maat'.

In 2017 is burgemeester Koos Janssen genomineerd tot Beste Lokale Bestuurder in Nederland (Binnenlands Bestuur).

Koos Janssen is genomineerd voor Beste Lokale Bestuurder 2015 (Binnenlands Bestuur).
Aanverwant:2006Dhr. Koos Janssen, Burgemeester, CDA, gemeente Soest

Dhr. René Grotens

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2008 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Directeur Bedrijfsvoering - Service Centrum / locogemeentesecretaris, gemeente Zeist.

Mevr. Ineke Lissenberg-Van Dam

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2009 (8 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ineke Lissenberg-Van Dam is Algemeen Directeur en Gemeentesecretaris van de gemeente Zeist.

1997 - 2009
Ineke Lissenberg-Van Dam is gemeentesecretaris, gemeente Liesveld en Ridderkerk.
Aanverwant:2001 - 2009Mevr. Ineke Lissenberg-van Dam, Gemeentesecretaris, gemeente Ridderkerk

Dhr. Roland Beenen

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 1996 (21 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-Griffier Gemeenteraad Zeist.

Dhr. Gerard Rijerse

Functie: GriffieIn dienst sinds: april 1975 (42 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-Griffier Gemeenteraad Zeist.

Dhr. Johan Janssen

Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2002 (15 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier Gemeenteraad Zeist.

1998 - 2002
Hoofd Bestuurszaken, gemeente Zeist.

Mevr. Nicole Waasdorp

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Nicole Waasdorp is communicatieadviseur bij de gemeente Zeist. Vanaf 2013 tevens programmaregisseur veiligheid. 


Dhr. André Steen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurWerkzaamheden bij de Overheid:
André Steen is afdelingshoofd Informatievoorziening in de gemeente Zeist.