Overheid in Utrecht

Gemeente Zeist (Utrecht)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Dhr. Dennis Vork

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2009 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Concernmanager.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Dennis Vork afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening in de gemeente Zeist. Van 2013 tot 2015 is Dennis Vork afdelingsmanager Strategie en Bestuur.

Mevr. Nicole Groenendal

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:


Nicole Waasdorp is communicatieadviseur bij de gemeente Zeist. Vanaf 2013 tevens programmaregisseur veiligheid. 


Dhr. Roland Beenen

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 1996 (23 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-Griffier Gemeenteraad Zeist.

Dhr. Fons van den Heuvel

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: juli 2010 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Fons van den Heuvel is programmamanager bij de gemeente Zeist.

Van 2006 tot 2010 is Fons van den Heuvel controller.

Dhr. Yno Hoekstra

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Concernstaf, gemeente Zeist.

Van 2012 tot 2014 is Yno Hoekstra strategisch bestuursadviseur.

Dhr. André Steen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurWerkzaamheden bij de Overheid:
André Steen is afdelingshoofd Informatievoorziening in de gemeente Zeist.

Mevr. Kristel Versteeg

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2004 (15 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Concernmanager en lid van het managementteam.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Kristel Versteeg afdelingshoofd van de afdeling Communicatie en Faciliteiten in de gemeente Zeist. 

Dhr. René Grotens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2019 (7 maanden in dienst)

Dhr. Luuk Beckers

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2011 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Luuk Beckers is bestuursadviseur bij de gemeente Zeist.

Mevr. Astrid Teeuw

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: september 2005 (13 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Strategisch adviseur Financien.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2013 is Astrid Teeuw hoofd Financiën bij de gemeente Zeist.